Vi er her for at hjælpe
OMRON connect Support
Vi har gjort det nemt at få den support, du har brug for, uanset om du foretrækker at gennemse vores FAQ eller kontakte os direkte.



Parring
For iOS-brugere: [Se, hvordan du parrer en BPM-enhed] (https://www.youtube.com/watch?v=mYCL5-dDLpM)
For Android-brugere: [Se, hvordan du parrer en BPM-enhed] (https://www.youtube.com/watch?v=iSosyk613Bc)
iOS | Android |
---|---|
1. Remove the Blood Pressure Monitor from the Bluetooth settings. | 1. Remove the Blood Pressure Monitor from Bluetooth settings. |
o Åbn appen Indstillinger på smart-enheden. | o Åbn Indstillinger -> Forbindelser. |
o Tryk på indstillingen "Bluetooth" for at åbne skærmen med Bluetooth-indstillinger. | o Tryk på indstillingen "Bluetooth". |
o Vælg din OMRON-enhed. | o Tryk på ikonet "Gear" for at ophæve parringen af OMRON-enheden. |
o Tryk på knappen "I". | o Vælg knappen "Ophæv parring" i nederste højre hjørne. |
o Tryk på knappen "Glem denne enhed" for at fjerne OMRON-enheden fra indstillingen Bluetooth min enhed. | |
2. Add a new device to OMRON connect App | 2. Add a new device to OMRON connect App |
Åbn OMRON connect-appen -> Profil -> Tilsluttede enheder, og tryk på "Tilføj ny enhed" -> Vælg den enhed, du vil parre. | Åbn OMRON connect-appen -> Profil -> Tilsluttede enheder, og tryk på "Tilføj ny enhed" -> Vælg den enhed, du vil parre. |
3. Pair the OMRON device with the app | 3. Pair the OMRON device with the app |
Følg instruktionerne for parring i appen. bEMÆRK: Hvis du ikke kan finde Bluetooth-indstillingerne på din smartenhed, skal du kontakte din smartphone-udbyder for at finde Bluetooth-indstillingerne på din smartenhed._ |
Følg instruktionerne om parring i appen. bEMÆRK: Hvis du ikke kan finde Bluetooth-indstillingerne på din smartenhed, skal du kontakte din smartphone-udbyder for at finde Bluetooth-indstillingerne på din smartenhed |
o "P"-tilstand er kendt som "parrings"-tilstand. Du kan sætte blodtryksmåleren i parringstilstand ved at trykke på overførselsknappen (Bluetooth eller Transfer) i 3-5 sekunder. Du vil se et blinkende "P" på blodtryksmåleren.
o "O"-tilstand er kendt som "Transfer"- eller "Sync"-tilstand. Du kan sætte blodtryksmåleren i overførselstilstand ved at trykke én gang på overførselsknappen (Bluetooth eller Transfer). Du vil se 4 små blinkende firkanter på blodtryksmåleren.
Det er ikke nødvendigt at parre monitoren efter udskiftning af batterierne. Følg et af nedenstående trin for at indstille den korrekte dato og det korrekte klokkeslæt på monitoren:
o Sæt monitoren i overførselstilstand ved at trykke på knappen "Transfer" eller "Bluetooth" på monitoren. Der vises et blinkende "O" på monitoren. Start appen, og tryk på Sync-ikonet i instrumentbrættet for at udføre en manuel synkronisering af monitoren med appen. Hvis autosynkronisering er slået til, starter synkroniseringen automatisk, når du starter appen.
o Du kan indstille dato og klokkeslæt manuelt på skærmen. Se brugsanvisningen for at se, hvordan du indstiller dato og klokkeslæt manuelt på skærmen.
Overførsel af data (synkronisering)
iOS | Android |
---|---|
1. Sørg for, at Autosync er slået til for den parrede enhed. Dette kan bekræftes ved at trykke på (...)-tegnet -> Gå til profil → Gå til tilsluttede enheder → Bekræft, at autosynkronisering er slået til. | 1. Sørg for, at Autosync er slået til for den parrede enhed. Dette kan bekræftes ved at trykke på (...)-tegnet -> Gå til profil → Gå til tilsluttede enheder → Bekræft, at autosynkronisering er slået til. |
Det sikrer, at appen synkroniserer data fra din overvågningsenhed hvert 3. minut. Du kan også åbne appen for at starte synkroniseringsprocessen. | Dette sikrer, at appen synkroniserer data fra din overvågningsenhed hvert 3. minut. Du kan også åbne appen for at starte synkroniseringsprocessen. |
2. Du kan overføre dine data fra skærmen. Sådan gør du: | 2. Du kan overføre dine data fra skærmen. Sådan gør du det: |
o Tryk på blodtryksmålerens Start/Stop-knap for at rydde skærmen. o Tryk på blodtryksmålerens Start/Stop-knap for at rydde skærmen. | |
o Tryk på Sync-ikonet på appens dashboard (placeret i øverste højre hjørne). | o Tryk på Sync-ikonet på appens dashboard (placeret i øverste højre hjørne). |
o Hvis synkroniseringen fortsat mislykkes, skal du følge trinnene for at ophæve parringen og parre blodtryksmåleren igen som beskrevet i spørgsmålet "Jeg kan ikke parre min blodtryksmåler". Genparring sletter ikke målingerne fra blodtryksmåleren. | o Hvis synkroniseringen fortsætter med at mislykkes, skal du følge trinnene for at ophæve og genskabe parringen af blodtryksmåleren som beskrevet i spørgsmålet "Jeg kan ikke parre min blodtryksmåler". Genparring sletter ikke målingerne fra blodtryksmåleren. |
3. Slå OMRON connect-placeringstilladelse til. Gå til for at fortælle OMRON connect-appen, at den har tilladelse til at få adgang til placeringer: | 3. Slå OMRON connect-placeringstilladelse til. For at fortælle OMRON connect-appen, at den har tilladelse til at få adgang til placeringer, skal du gå til: |
Settings -> Privacy -> Location Services -> Tap on “OMRON connect” app and turn ON Location. | Settings -> Location -> App permissions -> Tap on “OMRON connect” app and turn ON Location. |
Bemærk: Den nøjagtige sti kan variere afhængigt af din smartenhed og version af styresoftwaren. | Bemærk: Den nøjagtige sti kan variere afhængigt af din smartenhed og version af styresoftwaren. |
iOS | Android |
---|---|
o Hvis OMRON connect-appen bad dig om at slå lokationstjenester til, og du afviste anmodningen, skal du slå lokationstjenester til for at synkronisere med skærmen. | o Hvis OMRON connect-appen bad dig om at slå lokationstjenester til, og du afviste anmodningen, skal du slå lokationstjenester til for at synkronisere med monitoren. |
o For at fortælle OMRON connect-appen, at den har tilladelse til at få adgang til placeringer, skal du gå til: | o For at fortælle OMRON connect-appen, at den har tilladelse til at få adgang til placeringer, skal du gå til: |
Settings -> Privacy -> Location Services -> Tap on “OMRON connect” app and turn ON Location. | Settings -> Location -> App permissions -> Tap on “OMRON connect” app and turn ON Location. |
o Bemærk: Den nøjagtige sti kan variere afhængigt af din smartenhed og operativsystemversion. | o Bemærk: Den nøjagtige sti kan variere afhængigt af din smartenhed og operativsystemversion. |
Sørg for, at automatisk synkronisering er slået til i appen. Du kan tjekke det ved at trykke på (...)-tegnet og gå til skærmen Profil -> Tilsluttede enheder.
For at slå autosynkronisering fra i appen skal du trykke på (...) og gå til Profil → Tilsluttede enheder. Hver enhed vil have en mulighed for automatisk synkronisering. Du skal blot trykke på knappen "Fra" for at slå autosynkronisering fra.
Målingerne overføres til appen inden for 3 minutter, afhængigt af indstillingerne for placeringstilladelser. Hvis denne proces ikke lykkes, skal du parre enheden igen.
Der er to måder at gendanne dine slettede målinger fra appen på:
1. Re-pair your device and sync all data.
o Find din enhed i afsnittet "Tilsluttede enheder" i profilen, og tryk på "Ophæv parring".
o Åbn derefter Indstillinger på din smartenhed, og tryk på indstillingen "Bluetooth" for at åbne skærmen med Bluetooth-indstillinger.
o Find din enhed, og tryk på "i"-ikonet (for IOS) eller Gear-ikonet (Android) for at glemme enheden.
o Par derefter din enhed, og tryk på "Synkroniser alle data" under billedet af din enhed i afsnittet "Tilsluttede enheder".
2. Manually add reading Manual Reading button, which is placed at the bottom of the screen in each section.
Du kan overføre alle dine målinger ved at trykke på knappen "Synkroniser alle data" under den parrede monitor på skærmen "Tilsluttede enheder".
Nej, du skal ikke logge ud af appen, hvis dataoverførslen er i gang. Du skal vente, indtil dataoverførslen er færdig.
Synkroniseringsanimationen betyder, at appen forsøger at overføre målinger fra monitoren, hvis funktionen Auto-synkronisering er slået til. Overførselstiden kan variere afhængigt af antallet af enheder, der er parret med appen.
Hvis synkroniseringsanimationen bliver ved med at rotere og ikke stopper selv efter et minut (hvis du kun har parret én enhed), skal du bare lukke appen og starte den igen. Alternativt kan du slå funktionen Auto-Sync fra på skærmen "Tilsluttede enheder".
Hvis du vil slette din læsning, skal du åbne History section og vælge den sektion, du vil slette din læsning fra.
o Hvis dine data vises som en liste, skal du finde den aflæsning, du vil slette, og rulle til venstre, så vises skraldespanden med den røde skrifttype. Klik på den, og bekræft, at du vil slette.
o Hvis dine data vises som et diagram, skal du finde den blå knap ''Liste'' øverst til højre i grafen. Ved at trykke på den vises alle dine aflæsninger på listen. Find den aflæsning, du vil slette, og rul til venstre, så vises skraldespanden med den røde skrifttype. Klik på den, og bekræft, at du vil slette.
Login/konto
For at informere dig om vigtige serviceopdateringer og vedligeholdelse kræver OMRON connect, at brugerne opretter en konto. Oprettelse af en konto giver ikke OMRON tilladelse til at gemme eller se dine sundhedsdata. **OMRON connect vil aldrig sælge dine data til tredjeparter eller dele data med nogen uden din tilladelse
-
Åbn OMRON connect-appen på din telefon.
-
På login-skærmen skal du trykke på "Få hjælp til at logge ind".
-
Indtast den e-mailadresse, du brugte til at oprette din OMRON connect-konto, og tryk derefter på "Nulstil adgangskode".
-
Du vil se en bekræftelsesmeddelelse på skærmen "Tjek din e-mailindbakke for linket til at nulstille din adgangskode".
-
Gå til din e-mailindbakke, der er knyttet til den e-mailadresse, der bruges til din OMRON connect-konto. Åbn derefter e-mailen til nulstilling af OMRON connect-adgangskode.
-
I e-mailen om nulstilling af adgangskode skal du trykke på "her".
-
Indtast den nye adgangskode i felterne "Ny adgangskode" og "Bekræftet adgangskode".
-
Tryk på knappen "Opdater adgangskode".
-
Når du er færdig, vil du se en besked med teksten "Password updated successfully".
-
Du kan nu åbne OMRON connect-appen igen og navigere til login-skærmen og bruge den nye adgangskode til at logge ind.
Hvis du ikke har adgang til denne e-mailadresse for at fuldføre nulstillingsprocessen, eller hvis du ikke har modtaget e-mailen til nulstilling af adgangskoden, bedes du kontakte os på [email protected] for at få hjælp.
Datasikkerhed
Yes. We have implemented reasonable precautions to protect the information we collect from loss, misuse, and unauthorized access, disclosure, alteration, and destruction.
Nedenfor er der flere foranstaltninger, der sikrer, at dine oplysninger forbliver sikre:
- Alle data i cloudtjenesten overføres via en krypteret forbindelse, og alle vores databaser er krypteret ved hjælp af moderne sikkerhedsalgoritmer.
- Vi implementerer strenge processer og procedurer i OMRON Healthcare, f.eks. uddannelse og regelmæssig evaluering og vurdering af de trufne foranstaltninger.
- Vi gennemfører regelmæssigt tredjeparts sikkerhedstests og kodeaudits. Det sikrer, at eventuelle sikkerhedsproblemer løses, før de får mulighed for at opstå, og at data beskyttes korrekt.
Vi opfordrer dig til at tage skridt til at beskytte dig mod uautoriseret adgang til din adgangskode, telefon, mobilenhed og computer ved blandt andet at logge af efter brug af en delt computer eller enhed, vælge en robust adgangskode, som ingen andre kender eller let kan gætte, og holde dit log-in og din adgangskode privat.
Vi er ikke ansvarlige for mistede, stjålne eller kompromitterede adgangskoder eller for nogen aktivitet på din konto via uautoriseret adgangskodeaktivitet.
Nej, vi indsamler eller gemmer ikke dine kreditkortoplysninger.
OMRON connect-appen kræver specifikke tilladelser. Bemærk, at du ikke behøver at give adgang til alle disse tilladelser. Hvis du ønsker at gennemgå og/eller deaktivere nogle af disse tilladelser, skal du gå til indstillingerne på din mobilenhed.
Nedenfor er en liste over tilladelser, der kræves til OMRON connect-appen, og hvordan vi bruger dem:
iOS | Android |
---|---|
1. Bluetooth: Bluetooth-tilladelse er påkrævet for at muliggøre kommunikation med OMRON-monitorer. | 1. Placering: Denne tilladelse er påkrævet for enhedsparring via Bluetooth, som fungerer ved at identificere eksterne enheder i nærheden via en scanningsfunktion. **Bemærk, at OMRON connect-appen ikke sporer eller gemmer dine placeringsoplysninger |
- Placering: For at muliggøre dataoverførsel fra OMRON-monitorer kræves tilladelse til placering. For at sikre, at alle tjenester fungerer, anbefaler vi, at du vælger "Altid" i placeringsadgangen. **Bemærk, at OMRON connect-appen ikke sporer eller gemmer dine placeringsoplysninger
- Adgang til systemmeddelelser: Der kræves tilladelse til at opdatere dig med dine daglige/ugentlige/månedlige indsigter eller med de seneste app-udgivelser og funktioner. |
Hvis du parrer eller synkroniserer din skærm med en iOS/Android-enhed, kan du blive bedt om at slå "placeringstjenester" til.
Note that OMRON connect app does not track or store your location information.
o For Android er adgang til placeringstjenester påkrævet af Google for at udføre Bluetooth-kommunikation. Google ændrede sine tilladelseskrav fra og med Android OS 6.0. Som følge heraf er "placeringstilladelsen" nødvendig for at synkronisere dine OMRON-monitorer med din Android-enhed.
For mere information besøg [dette link] (https://developer.android.com/about/versions/marshmallow/android-6.0-changes.html#behavior-hardware-id).
o For iOS kræves der placeringstilladelse for at understøtte OMRON-blodtryksmålernes "iBeacon"-funktionalitet. Med denne funktion vil dine målinger blive overført til applikationen uden at åbne den. Hvis du afviser placeringstjenester, vil appen ikke kunne synkronisere data fra blodtryksmåleren.
Kropssammensætningsmåler (Viva) / Tilsluttet vægt
o Din OMRON Body Composition Monitor med Bluetooth® kan parres med op til 4 forskellige konti på samme tid. Vi anbefaler at bruge 1 telefon pr. konto for at undgå synkroniseringsproblemer.
o Indstil KUN aktuel tid og dato manuelt i din Viva. Indstil IKKE brugerdata (fødselsdato, højde, køn) manuelt i din Viva - gør det i din OMRON connect-app for at undgå problemer med at tildele brugere.
o Hver bruger skal oprette sin egen OMRON connect-konto på sin mobile enhed og parre den med Viva.
o Sørg for, at hver bruger vælger et unikt brugernummer (User 1, User 2, User 3 eller User 4) ved parring. Det valgte brugernummer kan verificeres på skærmen "Tilsluttede enheder".
- Åbn OMRON connect-appen -> Mere -> Profil -> Tilsluttede enheder.
- Tryk på "Tilføj ny enhed", og vælg kategorien "Vægtskala" -> "Body Composition Monitor Viva".
- Appen beder dig om at udfylde din alder, højde og køn for at beregne BMI og andre indekser korrekt.
- Sæt dit mål op.
- Tænd for Bluetooth® på din telefon, og hold Bluetooth®-knappen på Viva nede, indtil et blinkende P dukker op på Vivas skærm.
- Tildel bruger 1, 2, 3, 4 afhængigt af tilgængelighed.
Hvis du foretager en måling, før du parrer din kropssammensætningsmåler med din smartenhed, vil dataene ikke blive uploadet til OMRON connect-appen. Du skal først parre din måler med din smartenhed, for at appen kan indsamle og gemme data.
Du kan ændre din alder, højde eller køn både i appen og i din Viva. I appen skal du gå til Mere-> Profil-> Personlige oplysninger. Når du har foretaget ændringer, skal du trykke på ''Gem''. I din Body Composition Monitor skal du trykke på knappen med en pil for at vælge ændring. For at bekræfte ændringerne skal du trykke på "Set". Tryk på tænd/sluk-knappen for at stoppe en ændring halvvejs.
Du kan slette dine data i din Body Composition Monitor (BCM). Vær opmærksom på, at alle dine målinger vil blive slettet fra både Body Composition Monitor og OMRON connect-appen.
To save your data, download a report in preferred format (PDF, Excel, CSV).
For at slette data skal du vælge de data, der skal slettes, og trykke på knappen med en pil for at vælge "DEL" -> tryk på "Set". Når den blinkende "OK?" vises på skærmen, skal du trykke på "Set" igen. Tryk på tænd/sluk-knappen for at stoppe en ændring halvvejs.
EKG: OMRON Complete
Din Premium Service-prøveperiode starter, når du tilføjer (parrer) din Complete/Evolve/M7 Intelli IT-enhed i OMRON connect-appen. Du kan tjekke afsnittet "[Parring] (https://www.omron-healthcare.com/eu/omronconnect-support)" på vores supportside for at lære mere om trinnene. Vær opmærksom på, at tilbuddet kun gælder for brugere, der ikke har brugt 30 dages Premium Service-prøveperiode. Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte os på [email protected] for at få hjælp.
o Hvis en EKG-optagelse afbrydes af et telefonopkald eller en e-mail-besked, skal du optage den igen.
o Når du optager et EKG, må du ikke køre en app, der bruger for meget af smartphonens computerressourcer, laver en lyd eller bruger telefonens mikrofon.
o Sørg for, at mikrofonen og EKG-monitoren på din telefon fungerer, når du optager et EKG.
o Da EKG-apparatet overfører data via ultralyd, skal du sørge for at optage et EKG, mens du sidder et roligt sted.
Dine EKG-data slettes ikke, når du logger ud. Du kan slette appen for at slette alle data.
OMRON connect har ingen begrænsninger i datalagring. Lokalt lagrede EKG'er optager dog plads på din telefon: Hver EKG-aflæsning fylder ca. 18 KB, og begrænsninger kan skyldes din enheds hukommelse.
Premium-abonnement
Premium features in OMRON connect which will give you a better view of your health, including:
- Sporing af medicin. Denne funktion vil minde dig om at tage din medicin og vise din overholdelse i en samlet premium-rapport.
- Personlig sundhedsindsigt. Det er daglige, ugentlige eller månedlige beskeder om dit helbred med tips.
- Overlegen konsolideret rapport. Her kan du tjekke, om du følger din medicin, sammenligne dine målinger og din aktivitet med folk i samme aldersgruppe og meget mere.
- Belønninger. Du får gavekortene til dine sundhedshandlinger (måling af blodtryk, vægt, indtagelse af medicin osv.).
- Plejeteam. Denne funktion gør det muligt at dele dine målinger med din familie, venner eller plejepersonale. Pas på dem, du elsker.
- CardioSignal. Du kan måle din hjerterytme blot ved at bruge din mobil og opdage potentiel atrieflimren med 96 % nøjagtighed*.
- Ubegrænset adgang til artikler i Heart Education.
For at lære mere om Premium-funktioner [besøg venligst vores side] (https://www.omron-healthcare.com/eu/omron-connect-premium).
*https://www.ahajournals.org/doi/full/10.1161/CIRCULATIONAHA.117.032804
Ja, din første måneds abonnement på OMRON connect Premium er GRATIS. Efter 30 dage vil du blive opkrævet det månedlige abonnement. Du er velkommen til at opsige dit abonnement når som helst. Hvis du opsiger det inden udløbet af den 30-dages gratis prøveperiode, bliver du ikke opkrævet betaling. OMRON connect Premium koster €9,99 pr. måned eller €79,99 for et år.
Du kan købe et abonnement ved at navigere til Rewards -> Lær mere om abonnement → Se abonnementsmuligheder og vælge en af de tilgængelige muligheder. De første 30 dage er gratis, derefter vil du blive opkrævet baseret på det valgte abonnement.
Alle belønningspoint beregnes dagligt. Du bør se opdaterede belønningspoint inden for 24 timer.
Du vil modtage en e-mail med gavekortets indløsningskode fra [email protected] på din e-mail, der er tilknyttet OMRON connect-kontoen. Tjek begge dele: din indbakke og spam.
Nej, dine belønningspoint ændres ikke, hvis du sletter dine målinger.
Du kan læse indsigter fra tidligere dage, uger eller måneder i afsnittet Indsigter. Tryk på knappen "Mere", og vælg "Indsigt".
Du kan slå indsigtsnotifikationer fra ved at gå til More(...) -> Profile -> App settings -> og slå indstillingen "Notifications" fra.
Ja, du kan bruge premiumfunktionerne i appen indtil abonnementets slutdato.
Nej, du får ikke pengene tilbage, når du opsiger dit abonnement. Du kan dog fortsætte med at bruge premiumfunktionerne i appen indtil abonnementets slutdato.
Se venligst refusionspolitikkerne for IOS og Android.
IOS: https://support.apple.com/en-us/HT204084
Android: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=en
På din faktura vil opkrævningerne fremstå som Apple eller Google.
Ja, dit nuværende abonnementskøb bevares, og du kan bruge premiumfunktionerne på din Android-telefon. Men inden det nuværende abonnements slutdato skal du sørge for at opsige abonnementet i Apple App Store for at undgå automatisk fornyelse. Når det nuværende abonnement fra Apple App Store er opsagt, kan du foretage et nyt køb fra din Android-enhed og fortsætte med at bruge premium-funktioner. Alle dine medicindata, belønningspoint og premium-rapporter bevares.
Ja, det nuværende abonnementskøb bevares, og du kan bruge premiumfunktionerne på din iOS-telefon. Sørg dog for at opsige abonnementet i Google Play Store inden den aktuelle slutdato for at undgå automatisk fornyelse. Når det nuværende abonnement fra Google Play Store er opsagt, kan du foretage et nyt køb fra din iOS-enhed og fortsætte med at bruge premium-funktioner. Alle dine medicindata, belønningspoint og premium-rapporter bevares.
Du kan muligvis bruge alle premiumfunktioner, hvis du ejer en HeartGuide™-enhed. Du vil kunne nyde godt af premium-tjenesterne i 12 måneder med din OMRON connect-konto.
Nej, abonnementet bliver ikke opsagt automatisk. Du skal opsige abonnementet fra appen eller appbutikken, før du sletter OMRON connect-appen eller anmoder om at få slettet din OMRON connect-konto.
Du kan opsige abonnementsplanen fra OMRON connect-appen eller Appstore/Google Play Store.
For at annullere fra OMRON connect-appen:
- Åbn OMRON connect-appen.
- Gå til Mere -> Profil -> Premiumfunktioner.
- Tryk på knappen "Administrer med abonnement".
- Under afsnittet "Opsig med abonnement" skal du trykke på knappen "Ja".
- Tryk på knappen "Bekræft" i den følgende pop-up.
- Du vil blive navigeret til Appstore eller Google Store. Find OMRON connect-appen, og opsig abonnementet.
For at annullere fra Appstore | For at annullere fra Google Play Store |
---|---|
1. Åbn "App Store" på din telefon. | 1. Åbn "Play Store" på din telefon. |
2. Tryk på knappen "Profil" øverst til højre. | 2. Tryk på knappen "Profil" øverst til højre. |
3. Tryk på "Abonnementer". | 3. Tryk på "Betalinger og abonnementer". |
4. Find OMRON connect-appen, og opsig abonnementet. | 4. Tryk på "Abonnementer". |
5. Find OMRON connect-appen, og afmeld abonnementet. | |
Hvis du ikke har adgang til din iPhone eller Mac, kan du se på dette link, hvordan du opsiger dit abonnement. | Hvis du ikke har adgang til din Android-telefon, kan du se på dette link, hvordan du opsiger dit abonnement. |
Kompatibilitet med andre apps
Skridt til at aktivere andre apps i OMRON connect-appen:
- Gå til "Profil" i appen.
- Tryk på "App-indstillinger".
- Under "Del data med andre apps" skal du trykke på "Apple Health/ Google Fit/ Samsung Health".
- Tryk på "Link".
- Aktivér de kategorier, du vil dele.
- Følg instruktionerne på skærmen for at logge ind, hvis det er nødvendigt.
- Tryk på "Tillad" eller "Udført".
Hvis du har givet OMRON connect-appen tilladelse til at dele og modtage data fra andre sundhedsapps på din telefon, vil OMRON connect-appen dele og modtage følgende data:
Data, som OMRON connect deler | Data, som OMRON connect modtager | |
---|---|---|
Apple Health | Blodtryksmålinger, aktivitet, ilt, temperatur, vægt, søvn, EKG(BP) | aktivitet, ilt, temperatur, vægt |
Google Fit | Blodtryksmålinger, vægt, aktivitet, søvn | aktivitet |
Samsung Health | Blodtryksmålinger, vægt, søvn, aktivitet | Vægt |
Patient Knows Best (kun i Storbritannien) | Aktivitet, blodtryksmålinger, temperatur, vægt |
OMRON connect-appen kan kun dele dine data med Apple Health/Google Fit/Samsung Health, når disse apps er aktiveret i OMRON connect-appen.
Generelle spørgsmål
OMRON connect-appen hjælper dig med at kontrollere dit helbred:
o Den indsamler og konsoliderer nøjagtigt data fra din OMRON-enhed og din foretrukne aktivitetsapp (Apple Health, Google Fit, Samsung Health). Du kan tjekke dine data, herunder blodtryk, puls, kropsfedt, vægt, aktivitetsniveau og meget mere, på én smart enhed.
o Det overskuelige dashboard i OMRON connect hjælper dig med at forstå dine målinger og se tendenser i dine data.
o I OMRON connect kan du oprette og dele rapporter med dine sundhedsdata med sundhedspersonale eller dine plejere.
o Med et Premium-abonnement kan du følge med i, om du tager din medicin, få belønninger for dine sundhedshandlinger og modtage personlig indsigt i dit helbred.
OMRON connect-appen understøttes i Europa, Mellemøsten (undtagen Iran), USA og Canada. OMRON connect kan kun downloades fra Google Play Store og App Store, hvis kontolandet er i den understøttede region (EMEA, USA og Canada).
Du vil ikke kunne downloade appen fra andre lande.
Blodtryksmålere til overarmen
EVOLV
M7 Intelli IT / X7 Smart
M4 Intelli IT / X4 Smart
M2 Intelli IT / X2 Smart
M500 Intelli IT HEM-7361T-D
M400 Intelli IT HEM-7155T-D
M300 INTELLI IT(HEM-7143T1-D)
Blodtryksmålere til håndleddet
NightView
RS7 Intelli IT
RS3 Intelli IT
OMRON Complete
Skalaer
Smart kropskompositionsmåler VIVA
Tilsluttet vægt HN300T2 Intelli IT
HeartGuide
Smart termometer Eco Temp Intelli IT
Oxymeter P300 Intelli I
o iOS 15 og nyere.
o Android 9 og nyere.
Vores mobilapp er tilgængelig gratis. Der er et gebyr, hvis du gerne vil abonnere på Premium-tjenesten, som giver forbedret medicinsporing, personlig indsigt, belønninger for sund livsstil og meget mere.
For at få mere information om Premium-abonnement [besøg venligst vores hjemmeside] (https://www.omron-healthcare.com/eu/omron-connect-premium).
Du kan eksportere dine data fra historikafsnittet i appen. Følg nedenstående trin for at gøre det:
- Tryk på fanen Historik nederst på skærmen.
- Tryk på Share-ikonet øverst til højre på skærmen.
- Vælg den type data, du vil dele.
- Vælg det datointerval, som du vil dele aflæsningerne for.
- Vælg det format, du har brug for, Excel, PDF eller CSV.
- Vælg "E-mail-rapport".
- Du kan sende Premium-rapporter til andre personer. Når du har valgt "Send rapport", skal du indtaste e-mailadresse og en note (hvis det er nødvendigt).
- Tryk på knappen Send for at dele rapporten.
For at sikre, at meddelelser modtages, skal du sørge for følgende:
- "Notifikationer" er slået TIL i Profil -> App-indstillinger i appen.
- Notifikationer er tilladt i henhold til indstillingerne på din telefon:
o Gå til Indstillinger på din smartenhed
o Vælg appen "OMRON connect"
o Sørg for, at notifikationer er slået til
- Download OMRON connect fra Appstore (iOS) eller Google Play Store (Android).
- Log ind med dine legitimationsoplysninger.
- Par din enhed igen ved at følge instruktionerne i appen:
Tryk på knappen "Mere" -> Gå til Profil -> Tilsluttede enheder -> Tryk på "Tilføj ny enhed".
Dine målinger overføres fra OMRON-enheder til OMRON connect via Bluetooth, du kan synkronisere dataene, når du ikke har forbindelse til internettet. Når du opretter forbindelse til internettet, sikkerhedskopieres dine data dog til skyen (hvis du har aftalt at bruge den). Hvis appen slettes, før der oprettes forbindelse til internettet, vil data, der er gemt på telefonen, gå tabt.
Hvis du oplever, at appen går ned eller fryser, mens du bruger visse funktioner, kan du prøve at lukke appen og starte den igen. Hvis du stadig oplever problemet, kan du kontakte os på [email protected] eller få hjælp.
I øjeblikket kan du ikke ændre kontoens e-mail i appen.
Ja, men hvis du bruger strømbesparende funktioner, kan placeringstjenesterne blive slået fra automatisk, når batteriet er ved at løbe tør for strøm. Du bør kunne konfigurere og synkronisere normalt, når du har opladet din telefon.
- Tryk på fanen Profil nederst på skærmen.
- Tryk på ikonet for kontoindstillinger øverst til venstre på skærmen.
- Vælg indstillingen Slet konto.
Hvis du er premium-bruger med aktive abonnementer, skal du ** sørge for at opsige abonnementsplanen for at undgå automatisk betaling ved hver fornyelse**. For at opsige skal du besøge App Store eller Google Play-butikken for at opsige abonnementet.
Send din forespørgsel via online-kontaktformularen.