
Kan vi hjælpe dig?
Velkommen til Customer Service Europe
På denne side kan du finde produktmanualer, datablade, softwaredownloads, ofte stillede spørgsmål og andre nyttige ressourcer.



Ofte stillede spørgsmål
Min enhed har været i brug i et stykke tid, men jeg har mistet brugsanvisningen til min enhed. Kan jeg downloade den relevante manual fra OMRON's hjemmeside?
Brugsanvisningen til alle aktivt solgte produkter kan downloades fra denne hjemmeside.
(All previous versions of the instructions for use issued in electronic form and its data of publication are available upon the users’ request. Please contact to OMRON service center. https://www.omron-healthcare.com/contact-us)
-
Trin 1: Tjek dine påmindelsesindstillinger i appen
Følg vejledningen her for at opsætte påmindelser fra Viso. -
Trin 2: Tjek din smartphones notifikationsindstillinger
Hvis påmindelser er aktiveret, og du stadig ikke er i stand til at modtage notifikationer, skal du kontrollere, at du har tilladt Viso at sende dig notifikationer i din smartphones indstillinger. For iOS skal du åbne "Indstillinger" og trykke på "Notifikationer", derefter vælge "Viso" og sikre dig, at du har tilladt notifikationer. -
Trin 3: Tjek din smartphones indstillinger for start eller lancering af programmer
På nogle Android-enheder kan det være nødvendigt at ændre indstillingerne, så Viso kan starte automatisk. Denne indstilling er som standard deaktiveret, og det forhindrer Viso i at sende dig notifikationer. Denne indstilling kan findes i den enkelte applikations indstillinger eller i smartphoneens batteriindstillinger. Se producentens instruktioner om, hvordan du aktiverer automatisk appstart.
Der er flere blodtryksmålere at vælge imellem, og nogle har Bluetooth-forbindelse til din smartphone. Funktionen med at oprette forbindelse til Bluetooth er ikke tilgængelig i Viso-appen i denne version.
For at beskytte dit privatliv er det nødvendigt med et brugernavn og en adgangskode for at gemme og se sundhedsdata i OMRON connect, selv når data er gemt lokalt på din telefon.
Ja, mange af funktionerne i OMRON connect er gratis at bruge. Derudover har OMRON connect premium-funktioner, som du kan få adgang til med et månedligt abonnement. Premium-funktionerne hjælper dig med at forblive motiveret til at styre din hjertesundhed og giver yderligere indsigt i dine målinger, så du kan forstå mønstre i dine sundhedsdata bedre.
OMRON connect Premium koster €9,99 pr. måned eller €79,99 for et år og inkluderer gratis detektion af atrieflimren drevet af CardioSignal, konsolideret, automatiseret rapportering, medicinsporing, personlig indsigt og Health Rewards - hvilket hjælper dig med at passe endnu bedre på dit hjerte.
Dit månedlige spørgeskema vil blive delt med din læge sammen med resultaterne af din Measurement Week. Din læge vil bruge disse data til at gennemgå din behandlingsplan.
Vent ikke på svar på spørgeskemaet, hvis du oplever symptomer, der giver dig smerter, angst eller får dig til at holde op med at tage din medicin. kontakt din læge på den sædvanlige måde og rapporter dine symptomer direkte
Hvis du går videre til næste trin i din medicinplan, vil din medicin blive ændret, og det kan påvirke din medicinplan. Hvis du trykker på "Opdater medicinplan", opdateres dine påmindelser, og din læge informeres om, at du nu er gået i gang med næste trin.
Note: You can edit your reminders in the "Notification Settings" screen.
-
Hvis du ikke registrerer nok målinger i løbet af måleugen (inklusive de 7 dages forlængelse), er din måleuge ikke afsluttet. Din læge vil stadig kunne gennemgå de data, du har indsendt, og beslutte, om der skal gøres noget. Du vil fortsætte din nuværende medicinering indtil næste måned, medmindre din læge anbefaler en anden handling, som du vil få besked om via appen.
-
Hvis du ikke har indsendt nogen data, vil din læge blive informeret om den manglende uge og kan kontakte dig direkte.
Fandt du ikke, hvad du skulle bruge?
Kom i kontakt med os!
WheezeScan og astmadagbog
Asthma Diary-appen er kompatibel med iOS 10 og nyere samt Android OS 7 og nyere.
Statuslinjeikonet og meddelelser kan skjules ved hjælp af følgende instruktioner.
- Gå til Indstillinger > Apps og notifikationer > OMRON Asthma Diary > App-notifikationer, og slå de notifikationer fra, som du ønsker at skjule.
noter:_
- Skærmens layout og menunavne varierer afhængigt af mobilenhedens model og Android OS-versionen.
- At skjule notifikationer har ingen effekt på den automatiske dataoverførsel.
OMRON Asthma Diary venter på kommunikation med enheder, der understøtter automatisk dataoverførsel. Der er foretaget en ændring i overensstemmelse med Googles politik, så ikoner og beskeder vises i statuslinjen, mens de venter på Android 8.0 og nyere smartphones.
Selv om denne meddelelse vises, er appen ikke nødvendigvis i konstant kommunikation.
Denne meddelelse vises også på alle uregistrerede enheder, der understøtter automatisk dataoverførsel.
OMRON Asthma Diary indsamler ikke oplysninger om brugerens placering, men placeringsoplysninger skal være slået til, og adgang til placeringsoplysninger fra appen skal være tilladt for Android 6 og nyere enheder på grund af Googles politik.
Sådan slår du placeringsoplysninger til
Tænd for Android-skærmen "INDSTILLINGER > Placeringsoplysninger".
Sådan giver du adgang til lokaliseringsoplysninger
Vælg "Tilladt" på Android-skærmen "Indstillinger > Apps > OMRON Asthma Diary", og slå placeringsoplysninger til på den åbne skærm "Apptilladelser".
Når du opretter en konto, kan du gemme dine data på cloud-serveren. Du kan gendanne sikkerhedskopierede data til en anden enhed ved at logge ind på den konto, du oprettede på den pågældende enhed.
Se [Apples supportside] (https://support.apple.com/en-gb/HT203977), hvis du er iPhone-bruger, og [Googles supportside] (https://support.google.com/android/answer/2819582?hl=en-GB), hvis du er Android-bruger, for nærmere oplysninger om backup af din smartphone.
Oplysninger om procedurer for kontoregistrering er blevet sendt. Tjek din indbakke, og gennemfør registreringen.
Når registreringen er afsluttet, forsvinder beskederne på startskærmen.
Hvis du registrerer en forkert e-mailadresse, vil du ikke kunne bruge følgende funktioner korrekt, så tjek venligst din e-mailadresse.
- Log ind på OMRON connect-kontoen
- Nulstilling af adgangskode
Tjek følgende:
-
- Er den registrerede e-mailadresse korrekt? Hvis den registrerede e-mailadresse ikke er korrekt, kan du rette den i Menu > Brugeroplysninger.
- Er den automatisk blevet sendt til din "spam-mappe"? Emnelinjen i e-mailen er "[OMRON] Oplysninger om procedurer for kontoregistrering".
- Er din mailer indstillet til at modtage e-mail fra "[email protected]"? Hvis meddelelsen "Din e-mailadresse er ikke blevet bekræftet." vises på appens startskærm, skal du kontrollere, at din registrerede e-mailadresse er korrekt, og sende registreringsmailen igen.